Maksutavat ja ehdot

Maksutapa
Maksu tapahtuu Checkout maksupalvelun kautta. Checkout maksuvälityspalvelu välittää maksunne kauppiaalle. Checkout on teille turvallinen maksutapa. Checkout Finland Oy (FO-nr 2196606-6) ylläpitää Checkout maksupalvelua. Tilaajan on oltava täysi-ikäinen.
Tuotteet sekä toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkossa maksu on mahdollinen seuraavien pankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Säästöpankki/POP, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-pankki, Visa, Visa Electron, Mastercard.
Mobiilimaksut: Mobile Pay, Pivo, Siirto, Apple Pay
Lasku- ja osamaksut: Alisa yrityslasku, Walley, OP Lasku, Jousto

Toimituksen seuraaminen
Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilauksesi tilaa voit myös seurata asiakastililtäsi.

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan pääsääntöisesti Suomen alueelle mutta mikäli asutte ulkomailla ja haluatte tilata, laita viestiä etukäteen niin voimme sopia asiasta.

Toimituskulut
Toimitukset lähetetään postin kautta. Toimituskulut määräytyy painon ja koon mukaan alkaen 5,90euroa.
Voitte myös noutaa tilauksenne ilman toimituskuluja HiusAkatemiasta: Mannerheimintie 6 A 6krs. Helsinki

Toimitusaika
Pyrimme toimittamaan saapuneet tilaukset 3 työpäivän kuluessa. Päivitämme verkkokauppaa päivittäin ja pyrimme pitämään sen ajan tasalla varastotilanteemme kanssa.
Myymme myös tuotteita Hiusakatemiassa Helsingissä ja tästä johtuen voi valitettavasti joskus tapahtua että tilaamanne tuote on päässyt loppumaan. Olemme teihin aina yhteydessä mikäli tilaamanne tuote on loppuunmyyty tai jos toimitus viivästyy.

Tuotteen palautus
Tuotteilla on 14vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin avaamaton ja ehjä. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa ETUKÄTEEN. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postissa. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Emme vastaa tavarantoimittajien muutoksista tuoteselosteissa.
Tuotteiden valmistajat saattavat tehdä muutoksia sisältöön (inci) emme vastaa valmistajien tekemistä muutoksista.

Erimielisyyydet
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Yhteystiedot:
HiusAkatemia
Mannerheimintie 6
00100 Helsinki
+358 (0)9 612 27035